1. Zapisy
a.) Pierwszeństwo zapisu maja klany z serverem na protokole 47 lub na 2 protokołach 47 i 48 (protokół 47 na tym serverze mogą grac tylko posiadacze non steam. Protokół 47 i 48 na tym serverze mogą grac posiadacze non steam jak i steam) b.) Zapisać można tylko 8 graczy c) Dołączyć graczy do Teamu można na 8 h przed meczem
2. Mecze
a.) Mecze rozgrywamy systemem 5on5 MR12, 2 mape wybraną przez Klany
3. Mapy
de_dust2,de_nuke, de_inferno, de_cbble, de_train, de_cpl_mill
4. Punktacja w fazie grupowej
Wygrana - 3 pkt. Remis - 1 pkt . Porażka - 0 pkt.
5. Cheaty/skrypty/bugi
a.) Cheaty ban w lidze b.) skrypty takie jak >> no recoil >> 180 turn script >> awp fast zoom >> burst fire >> Bunny Hop >> Silient Run(dozwolony +duck na rolce) za wykrycie danego skryptu -5 punktów c.) Za użycie buga - 3PKT
6. Ustawienia gracza Oto ustawienia gracza jakich jest zobowiązany w czasie meczu posiadać: ex_interp 0.01 - 0.03 cl_updaterate 80 - 101 cl_cmdrate 80 - 101 Grafika ustawiona na 32 bity.
7. Zasady obowiązujące w czasie meczu
a.) Nie piszemy na say podczas meczu, jedynie przed rozpaczeciem życzyć powodzenia. b.) Za obraźliwe uwagi w kierunku przeciwnika grozi dyskwalifikacja lub odjęciem -1 PKT od 1 obrazy ( w takim przypadku robimy screen i umieszczamy go razem z mediami ) d.) Limit spóźnienia sie od umówionej godziny 20 minut e.) Po kazdych Ćwiartach zawodnik wybrany przez druzyne wpisuje aktualny wynik w nicku, ma to na celu ograniczenie pisania na say i pytania sie o wynik
8. HLTV DEMA/Media z meczu
a.) Na każdym meczu powinno być HLTV( jak postawić hltv na serverze non steam http://dkcupcs.eev.pl/viewtopic.php?p=147#147 b.) Jeśli HLTV nie będzie na serverze kręcimy demka komenda record_nazwa_demka i kończymy je nagrywać komenda stop c.) Czas na wpisanie medów z meczu wynosi 12 godziny
|